ZÁVODNÍ
PNEUMATIKY

Dunlop je známým výrobcem kvalitních pneumatik mnoha různých velikostí a typů.

Ať řídíte cokoli, Dunlop Vás nechá vybrat ze široké nabídky kvalitních pneumatik pro auta, motocykly, 4x4 nebo SUV. Neopomíjí ani motoristický sport a historické automobily.

2008 Motorsport katalog [.pdf, cca 5.5MB]

motocyklové
automobilové
download

Dunlop vyrábí různé kvalitní závodní pneumatiky vhodné pro všechny typy motorsportových aktivit. Pro každou oblast motorsportu je na výběr řada pneumatik vyvíjených a neustále vylepšovaných týmy designérů a výrobního personálu tak, aby podávaly v průběhu akcelerace, zatáčení i brzdění co nejlepší výkon.


Pneumatiky Dunlop Motorsport tyres jsou navrženy pouze pro soutěžní účely, a proto jsou také vyvinuty speciální směsi. Tyto pneumatiky nejsou určeny pro každodenní používání na silnici - přestože jisté procento pneumatik je určeno pro rallye, kde je možnost striktně kontrolovaného pohybu po běžné komunikaci.

Na pneumatiky Dunlop Motorsport se neposkytuje žádná záruka - z důvodu podmínek, v nichž jsou používány.

Značení závodních pneumatik:
Označení velikosti, např. 280/675-18, znamená šířku běhounu pneumatiky v mm, celkový průměr v mm a průměr ráfku v palcích. Rozměry se zjišťují na napumpované pneumatice, která není zatížena. U "post historic" pneumatik znamená označení, např. 600/1200-15, výšku průřezu v palcích, šířku průřezu v palcích a průměr ráfku v palcích.

Skladování závodních pneumatik:
Pokud pneumatiky ihned po zakoupení nepoužijete pro závody, doporučujeme je uskladnit nejlépe v místnosti bez přímého slunečního svitu při teplotách cca 15°C ´plus/minus 5°C. Při teplotách pod 8°C se nedoporučuje s racing pneu nešetrně manipulovat, např. házet. Neobuté pneu doporučujeme uskladnit ve vertikální poloze /jako na autě /, obuté na ráfcích horizontálně. Při delším uskladnění doporučujeme potáhnout běhoun igelitovou folií. Správně uskladněná pneu neztrácí ani po více než pěti letech nic ze svých vlastností, směs se však může posunout do větší trvanlivosti.
Pneu při montáži hustěte suchým vzduchem nebo dusíkem do 3,0 bar. Studené pneu by před jízdou neměly být nahuštěny méně než: u formulových alespoň 1,0 bar, u diagonálních alespoň 1,7 bar, u předního pohonu radiální alespoň 1,4 bar, u GT vozů alespoň 1,3 bar.

Pokud budete potřebovat více informací, neváhejte nás kontaktovat, nejlépe e-mailem.

 
kontakt